linda

hejdär, längesen man skrev.. känns som att antingen händer inte ett skit o man har inget vettigt att blogga om alls, eller så händer allt o man har lite viktigare saker för sig. så har det vart ungefär ett tag nu men nu är jag tillbaka där inget händer tyyp så hej igen. idag har vart en ganska hädelselös dag, varit irriterad o på dåligt humör hela dagen förutom vid 2 tillfällen, när sandra.t ringde o sa att en sjuk gubbe som sa till mig att jag borde köpa nya jeans (hade hål i dom) förut slog henne med sin käpp idag, haha vissa borde kanske spärras in. andra var när jag va inne hos söta märta c. man kan inte bli annat än glad när hon kallar en älskling o ger en slängkyssar :)
igår blev de storshopping me amanda, superkul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0