Ludvika!

Är hemma hos pappa och tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan vi ska iväg. har hänt väldigt mycket saker under tiden jag inte skrivit, men jag orkar aldrig skriva och som man alltid säger, jag ska försöka skriva mer! Snart ska jag in i Ludvika och dansa, kurskväll vet inte riktigt vad för nivå det blir, men förhoppningsvis så hög som möjligt så får jag träna lite med :p hoppas det även finns lite trevligt folk, har inte dansat i Ludvika förut så vet inte vad det finns för människor, men pappa sa att dom är trevliga iaf, får väl lita på det! Tänkte skriva ett längre och lite roligare inlägg ikväll om jag kommer in på datorn igen då! :)

ska dra om en minut så nu måste jag gå. ha så bra hörni Pusshej! Amanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0