AMmaAnndAa

Såg nyss att mitt inlägg ifrån tisdags inte hade blivit publicerats så la upp det nu istället :)

Igår gick jag och mötte Linda efter maten, sen gick vi hem till mig och såg på let's dance (äntligen åkte Willy ut! det var dags nu tycker jag) och solsidan och pratade, hade en mysig hemmakväll bara :)  när nyheterna började så gick vi ut igen och bara pratade om massa skit :) sen gick vi hem och lekte lite och när klockan var en massa tyckte vi att Linda lika gärna kunde sova över hos mig som skulle vara smidigast så det fick bli så :) så Linda försvann för inte så länge sen härifrån. Egentligen skulle vi ha träffat Carro idag och firat födelsedagarna men det blev inte så för Carro skulle se på hockey. Men senare ska jag träffa Linda igen får se vad för skoj vi hittar på :D toppenkväll ska det bli (y)

Ni ska veta att jag har världens bästa vän! :)


Linda Brandfors, älskar dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0