Pluggish day

Halloy, sitter hemma nu eftersom att jag ska till tandläkarn och kände att det inte var någon idé att gå på idrotten eftersom att vi har skriskor och jag hade inte riktig kläder till det och glömde ta med skridskor. så jag skulle hinna hitta ett par skridskor, ta på mig dom och sedan ta av mig dom på en gång. så kände att det var bättre att gå hem och göra läxor. tänkte börja med min inspirationsbild och göra klart lite design grejer innan tandläkarn, ska även försöka bli av med lite mönsterkonstuktions läxor och måste plugga några engelskaord som vi har tills imorgon. ska vara duktig idag :) Och ikväll ska jag upp och dansa :):)

Detta är själva inspirationen för min bluskollektion :)



PUSSPÅER. // Mandy <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken inspirerande bild!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig söndag!

2010-02-28 @ 14:14:38
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0