uppsala

hej! japp jag är uppe. ska till uppsala om typ en timme, men kan inte fixa iordning mig än för sandra har snott duschen. men snartså. snart lov, fan va skönt!!! antingen så kmr man hem sent o har massa att göra eller så kmr man tidigt men somnar i soffan. ska bli så skönt att få sova ut! fast iofs ska man jobba så blir kanske inte så mkt sova ut men jo, när man jobbat klart o tjänat massa pengar så :D försöker göra min redovisning just nu men har inte aning om vad som gjort intryck på mig. inget. men måste göra den för har sagt att den e klar så har fått gå tidigare från skolan typ halva veckan :) vore lite pinsamt annars men får väl ta tag i den ikväll.. nu ska jag fixa mig, puss /linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0